Koloretako familiak

Familia guztiak ez dira berdinak. Mota askotakoak dira, koloretakoak. Hori da Haur Hezkuntzako ikasleek bideo honetan kontatzen digutena.

Maiatzak 17 - LGTBfobiaren aurkako Nazioarteko eguna

GURASOENTZAKO HITZALDIA

Maiatzaren 4an Eskoriatzako Udalak 4 - 8 urte bitarteko seme-alabak dituzten gurasoentzako hitzaldia: "HAURREKIN HITZ EGITEKO TREBETASUNA".

Informazio gehiagorako klikatu irudiaren gainean.

Hezkuntzaren aldeko munduko ekintza astea

Apirilaren 26tik 30era, Hezkuntzaren aldeko munduko ekintza astea ospatzen da. Aurtengo gaia "Mila milioi ahots" da. Informazio gehiago hemen.

APIRILAREN 22AN GREBA

Luis Ezeiza eskolako hezitzaile, sukaldari eta irakasleok apirilaren 22an, ostegunean, ELA, LAB, CCOO, SATSE, STEILAS eta ESK sindikatuen deiari erantzunez, zerbitzu publikoek pairatzen duten ezegonkortasun-tasa handia eta jantoki, eskola-garraioa eta garbiketa zerbitzuen pribatizazioa salatzeko, eta bestetik Eusko Jaurlaritzari eta hura osatzen duten alderdi politikoei egoera hori zuzendu eta zerbitzu publikoei dagokien garrantzia ematea eskatzeko deitutako greba orokorrarekin bat egingo dugu.